...Potężną księgą jest sumienie; wszystko jest w niej zapisane rylcem, który rzeźbi tylko słowa prawdy...
Home | Forum | FTP | Zaloguj

Frakcje KW

       Katedra Walki Force Crusaders zajmuje się grą w różne gry. Jak wiadomo w serii Jedi Knight każda gra ma swoje specyficzne tryby rozgrywki. Tak i mamy duele, Capture The Flag, Siege, Capture The Ysalamiri, Power Duel, TFFA i inne. W KW powstały Frakcje, w których gramy tylko w ten jeden, dany tryb rozgrywki cały czas zdobywając nowe umiejętności. Struktura Frakcji jest prosta - na jej czele stoi dowódca koordynujący działania, trening i mecze swojej frakcji. Odpowiada on bezpośrednio przed Generałem KW - EbenezeR^FC. Zdarza się, że taki dowódca wybierze sobie pośród "swoich" graczy zastępce do pomocy przy prowadzeniu drużyny. Nie ma żadnych ograniczeń co do przynależności do Frakcji, nie ma także żadnych znaków, oznaczeń szczególnych [np w nickach] świadczących o przynależności do którejś z frakcji. Tag każdego zakonnika będącego w KW wygląda tak samo.
Oto krótki opis aktualnie działających Frakcji w Katedrze Walki Force Crusaders...


Frakcja TDM [F/tdm]

Dowódca - Miclian-FC

Frakcja nieaktywna
Tryb, plasujący się pod względem popularności zaraz po duelach, którego ideą jest zdobycie jak największej ilości fragów, przy możliwym jak najrzadszym umieraniu, dla swojego teamu. W trybie tym liczy się przedewszystkim zgranie zawodników, ale także znajomość poszczególnych map i szybkie poruszanie się po nich.


Frakcja Siege (Deliverance) [F/siege]

Dowódca - Nocturne'FC [HIBERNATORIUM]

Frakcja nieaktywna
Frakcja Siege to obecnie jedna z najlepszych drużyn Siege w kraju. Jak sama nazwa wskazuje specjalizuje się ona w trybie Siege gry Jedi Academy - trybie dość specyficznym polegającym w głównej mierze na zgraniu zespołowym, zaufaniu, strategii oraz konsekwencji w działaniach. Tryb ten nie jest specjalnie popularny w Polsce jendak ma swoich stałych graczy. Marka drużyny FC jest dobrze znana co w głównej mierze zawdzięcza się dowódcy F/Siege - Shaggy'emu i jego umięjetnym zarządzaniu grupą.


Frakcja CTF [F/ctf]

Dowódca - EbenezeR^FC

Frakcja nieaktywna
CTF to nic innego jak skrót od Capture The Flag - gry polegającej na zabraniu flagi z bazy przeciwnika i dostarczenie jej do swojej. Wbrew pozorom nie jest to takie proste. Flagi bronią obrońcy a napastnicy też nie próżnują. CTF to bardzo szybki tryb gry, wymaga ogromnych umiejętności poruszania się po mapach, szybkości, zgrania drużynowego, a także sporych walorów indywidualnych m.in. wyczucia czasu, precyzji i celności. W tej frakcji gracze nie mają łatwego życia. By być dobrym nie wystarczy wejść raz na jakiś czas na serwer i sobie pograć. Trzeba cały czas trenować, podpatrywać najlepszych i się uczyć. Drużyna pierwsze mecze ma już za sobą, powoli każdy znajduję sobie pozycje odpowiednią dla siebie i zaczyną ją szlifować. Jednak jeszcze długa droga przed nami...


Frakcja dueli jk2/jk3 [F/duel_jk2&3]

Dowódca sekcji JK2 [S/duele_jk2] - Cygi-FC [HIBERNATORIUM]
Dowódca sekcji JK3 [S/duele_jk3] - Kensai''FC

Frakcja nieaktywna
Duele to wciąż chyba najpopularniejszy tryb zabawy w grach z serii jk2/jk3. Gra się najczęściej bez użycia mocy, na same miecze świetlne, 1 na 1 lub 2 na 2. Duele zawsze były najmocniejszą stroną Zakonu Force Crusaders. Swego czasu tytuł vicemistrza Polski w jk2 należał do nas! Wielu Zakonników z tamtych czasów wciąż jeszcze gra, jednak obecnie 'króluje' raczej młodsze pokolenie. Sekcje dueli FC mają wypracowane pozycje na scenie, należą raczej do tych 'z górnej półki'. Najwięcej klanówek [meczy pomiędzy klanami] FC rozegrało własnie w formie dueli. Tutaj liczy się głównie skill indywidualny, aczkolwiek są także gry bardziej zespołowe - jak np tryb TFFA, czy Survival gdzie trzeba być zgranym z partnerem by osiągnąć sukces.


Frakcja MB2 (Turbo Króliki) [F/mb2]

Dowódca - Gogetto''FC

Frakcja nieaktywna
Movie Battles II to modyfikacji do gry Jedi Academy, pierwsza część modu, która była popularna głównie w Polsce wyszła pod platformie Jedi Knight 2 w 2003 roku. Nasz team, Turbo Króliki może się poszczycić podwójnym (2003 i 2004 rok) pierwszym miejscem w oficjalnej polskiej lidze MB1. Jeśli chodzi o MB2, to rozgrywka została o wiele bardziej urozmaicona w stosunku do swojej pierwszej części, doszły nowe klasy, zadania do wykonania, oraz postawiono bardziej nacisk na zgranie drużyny. Klasy, którymi przyjdzie nam grać różnią się od siebie pod każdym aspektem, zaczynając od różnej rasy, uzbrojenia, a kończąc na aspektach fizycznych każdej postaci. Sukcesem wykonania misji głównie jest zgranie drużyny, zaufanie na polu walki, dopiero potem indywidualny sill.